vkládání odkazů do katalogu, linkbuilding,.jpg

Linkbulding - Ruční registrace odkazů do katalogů

- kompletní SEO servis pro Váš web

- internetová inzerce
,

SEO Optimalizace

SEO metody které používám
SEO techniky off-page
Tyto SEO techniky díky tomu, že jsou hůře ovlivnitelné, mají vetší váhu než on-page metody

Zpětné odkazy – u samotné tvorby zpětných odkazů záleží na několika faktorech, které vyhledávače posuzují
  1. Kvality odkazů
  2. Text odkazu
  3. Počet odkazů, které vedou zpět na Vaší stránku
  4. Vnitřní odkazy
  5. Vzájemná výměna odkazů dle kvality

Sociální sítě v dnešní době jsou velmi významným faktorem a neměli by být podceňovány
  1. Pověst – počet uživatelů a oblíbenost
  2. Sdílení – jaký rozsah sdílení mají příspěvky

Důvěryhodnost z hlediska vyhledávače
  1. Autorita – počet odkazů, lajků, návštěvnost, délka návštěv, obsah
  2. Historie webu – stáří, práce s obsahem webu, vracející se uživatelé

Nekalé praktiky vedoucí ke snížení dosažených pozic či banování webu
  1. Nekvalitní obsah – nekvalitní, zkopírovaný nebo nedostatečný text
  2. Nadměrné používání klíčových slov v textu
  3. Pro uživatele neviditelná textace určená pouze pro vyhledávače
  4. Rozdílný obsah pro uživatele a pro vyhledavače
  5. Levné odkazy – jsou vytvářeny strojově a ne ručním zápisem
  6. Spam – přelinkování blogů a diskusních fór nekvalitním textem
SEO techniky on-page
Jsou SEO techniky přímo spjaté s obsahem a kódem stránky a jejím umístěním v rámci celého webu

Obsah webu
  1. Kvalita webových stránek – zajímavý originální text v dostatečné délce
  2. Klíčová slova – jak často a jakým způsobem používáte klíčová slova
  3. Doba návštěvnosti webu
  4. Aktuálnost webu – práce s webem a neustálá aktualizace příspěvků
  5. Dostatek textu

Meta tagy
  1. Favicon – má web favicon?
  2. Doména – obsahuje doména klíčové slovo a má správnou délku?
  3. Titulky – obsahují klíčové slovo?
  4. Popisky – obsahují klíčová slova a jsou cílené na obsah stránky?
  5. Nadpisy - obsahují klíčová slova?
  6. Obrázky – jsou popsané?

Architektura webu
  1. URL webu – mají správnou délku a obsahují klíčová slova?
  2. Rychlost – jak rychlou má stránka odezvu?
  3. Procházení – mohou vyhledávače projít všechny stránky Vašeho webu?
  4. Robot txt
  5. Sitemaps
,
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one